Blogmas #5! Prezentownik z drogerii Hebe

Witam Was cieplutko (no mam nadzieję :D) w kolejnym dniu z prezentownikiem - dzisiaj przegląd kilku ciekawych (moim zdaniem) perełek z drogerii Hebe. Tutaj jest to trochę słabiej przemyślane na stronie, bo w kategoriach prezentowych mamy kalendarze adwentowe - oczywiście, jeśli chcemy podarować coś 1 grudnia to jak najbardziej, ale przy wigilijnym stole? Chociaż z drugiej strony - można otworzyć wszystkie okienka na raz. W każdym razie, znów wybrałam dla Was po dwie propozycje z każdej kategorii, mam nadzieję że także przypadną Wam do gustu.


Zestaw kosmetyków w postaci paletki cieni do powiek, tuszu do rzęs i kredki do oczu to fantastyczny podarunek dla osoby, która lubi makijaż, ale nie jest jeszcze może bardzo zaawansowana w swojej technice. Produkty do oczu tej marki, zazwyczaj nie są w stanie zrobić krzywdy (plam nie do roztarcia), jednocześnie mają satysfakcjonującą pigmentację. Ja sama używam produktów tej marki i na moje potrzeby - super! Wiem, że pro makijażystki może będą mieć odmienne zdanie, ale, ale - my tu piszemy o prezentach dla każdego, a nie tylko dla tych ze skillem Matejko (jak Wy to robicie, nie wiem). :D Cena takiego cacka to na ten moment 99,99 zł, ale myślę że będą pojawiać się różne promocje w ciągu grudnia. Warto czuwać.

Zestaw Boutique Essentials

Czy Wy widzicie to cudowne opakowanie? Totalnie w mojej kolorystyce! Takie Instagramowe. Więc cóż, jeżeli wolicie skupić się na pielęgnacji - co w sumie jest uzasadnione, jeśli nie jesteśmy pewni jaką kolorystykę makijażu preferuje obdarowana, lepiej skupić się na czymś z innej kategorii - to tutaj ekstra zestaw. Żel pod prysznic, balsam do ciała i polerka (?) - co rozgryzam bardziej jako myjkę, ale może się mylę, a wszystko w atrakcyjnej cenie 54,99 zł. Zachwyci każdą estetkę! Jest to mieszanka wanilii i słodkich migdałów, więc królujące w zimowym okresie kombinacje zapachowe - otulające, słodkie i takie przytulne!

I przy Panach miałam tu niemały problem - tyle o ile samych kosmetyków jest mnóstwo, to zestawów stricte prezentowych w Hebe niewiele. Dlatego moją pierwszą propozycją jest taki pakunek od Old Spice - 99,99 zł za dezodorant w sprayu + dezodorant w sztyfcie, talię kart, a wszystko to zapakowane w kosmetyczkę. Czy jest to warte tej ceny? Chyba nie mnie oceniać, bo w tym roku wszystko drogie, ale z braku laku lepszego wariantu, może być. :)


Wysublimowany humor, elokwencja... To to nie jest. Ale myślę, że znajdą się osoby które te produkty rozbawią do łez! Swoimi opisami oczywiście, a nie że zapach działa niczym gaz rozweselający - chociaż nie wiem, nie znam się. Ale pić tego podobno nie można. Czyściopak to 3 żele pod prysznic w różnych wariantach, w cenie zaledwie 59,99 zł! Jest to całkiem przyzwoita cena jak na tak oryginalny produkt, nieprawdaż? :D
Bi-Es Unicorn

Jeśli jeszcze nie jesteście zniesmaczeni poziomem mojego humoru, to zapraszam na kącik dla dzieci! I tu zawsze mnie coś przyciągnie, bo jest kolorowo, cukierkowo, słodko - chociaż, czy to nie stereotypowe? :D Zestaw Bi-Es Unicorn to żel pod prysznic i szampon, woda toaletowa, oraz naklejki - w niskiej cenie bo 39,99 zł. Wydaje się być to atrakcyjną opcją dla pociech!

I ostatnia propozycja, w mojej opinii bardzo ciekawa to świąteczny zestaw Hiskin. Żel do rąk, pianka do mycia rąk, płyn do mycia ciała i gąbka w uroczym kształcie, w cenie 39,99 zł. Znów mamy do czynienia z kolorowymi etykietami i przyciągającymi wzrok grafikami. Co o tym myślicie?

Ja powiem Wam, że całość tego prezentowego asortymentu Hebe, póki co oceniam najsłabiej, ale nie każdy z nas szuka pełnych zestawów - jeśli wolicie skompletować sobie coś z pojedynczych egzemplarzy, to uważam że Hebe poradzi sobie z tym doskonale. 

Komentarze

Popularne posty