Blogmas #6! Prezentownik z drogerii Natura!

Dzieeeń dobry!

Mam nadzieję, że humor Wam dzisiaj dopisuje - bo przychodzę z kolejną dawką propozycji prezentowych, tym razem z drogerii Natura. Nie wiem jak Wy, ale mi już pomału nudzi się ta tematyka, więc jutro będzie jeszcze SuperPharm i zmieniamy płytę! :D


Zaczniemy sobie dzisiaj od Panów, którzy wydaje mi się coraz bardziej - są przez drogerie traktowani bardzo po macoszemu. A przecież mężczyźni też używają kosmetyków! Dlatego proszę następnym razem o więcej propozycji tego typu! Czarna porzeczka i słonecznik to zestaw składający się z kremu do twarzy, kremu pod oczy i żelu pod prysznic! Wszystko w cenie 159,99 zł - jednak zalecam zerkać na stronę Natury, bo często zdarzają się promocje!

Renee Blanche

Teraz coś dla posiadaczy tatuaży - chociaż jeśli macie w planach podarować komuś voucher na tatuaż, to ten zestaw będzie fajnym dodatkiem! W cenie 74,99 zł macie oczyszczający spray nabłyszczający, olejek pod prysznic, oraz krem ochronny nadający blasku. Pomoże to zachować dobry wygląd dziar na bardzo długo!


Co jak co, ale kobiety zawsze mają w czym wybierać. Uważam, że zestaw kosmetyków od Perfecty, dla kobiet 60+ to idealna propozycja dla mamy, babci, czy cioci. Krem na dzień i na noc, oraz produkt pod oczy zachwyci każdego, kto ceni sobie porządnie nawilżoną skórę - zimą to pożądana cecha w kosmetykach! Na ten moment to cacko znajdziecie w cenie 43,99 zł.

Linię tych kosmetyków marki Soraya polecam nie bez powodu - testowałam na sobie i jestem nią zachwycona! Super nawilżające formuły, a w paczuszce za 29,99 zł znajdziecie krem na dzień i balsam do ciała - powiedzieć, że cena jest niska, to jakby nie powiedzieć nic. Produkty te kuszą przyjemnym zapachem i zostawiają ciało gładkie i odżywione. A szata graficzna? Subtelna, kobieca, piękna!

W kategorii Unisex odnalazłam między innymi markę Yope - którą kocham całym serduszkiem, ale tych konkretnych produktów jeszcze nie miałam okazji sprawdzić na sobie. Mamy tutaj mydło do rąk i żel pod prysznic w cenie 43,99 zł i po moich wcześniejszych doświadczeniach z producentem - będziecie zadowoleni. Żele pod prysznic i mydełka, które testowałam, nie przesuszały skóry, nie podrażniały, a myły, pięknie pachniały i miałam wrażenie, że wygładzały. Do tego opakowania są tak cudne, że możecie korzystać z nich później do innych mydełek, czy żeli.

Kolejne cudo z kategorii Unisex to takie pastelowe cosiki od LaQ. Mydło, 3 kolorowa pianka, żółta pianka i niebieska pianka w cenie 76,99 ucieszy po prostu każdego, kto jest kolorowym ptakiem. Ja już mam w głowie conajmniej 3 osoby, które byłyby zachwycone czymś takim. Wydaje mi się, że nadałoby się również jako podarunek dla dzieci, co o tym sądzicie?

Czy znacie dziecko, które nie kocha Psiego Patrolu? Ludzie, nawet ja ubóstwiam! (Jeśli chcecie kupić mi to pudełeczko, podam adres :D). Żel 2w1 + farbka do kąpieli i gąbka za 26,99 zł. Co jak co, ale BI ES wie jak zadowolić i faceta, i kobietę, i dziecko. Ale to nie wszystko, bo zobaczcie kolejną propozycję tego samego producenta!

Nie wiem czy lalki Barbie są wciąż tak popularne wśród pociech, jak "za moich czasów", ale jeśli tak - to jest to strzał w dychę! Woda perfumowana, brelok, pomadka do ust i naklejka w cenie 34,99 zł.

To standardowe pytanie na koniec! Który produkt wpadł Wam w oko najbardziej? Koniecznie dajcie znać!

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek! Mam nadzieję, że nikt nie dostał rózgi!

Komentarze

Popularne posty