Prezentownik część kolejna - czyli zdecydowałam się pisać jeszcze o Douglasie! :D

Cześć! Zastanawiałam się ostatnio czy dodawanie jeszcze wpisów z serii prezentownik będzie okej, bo boję się, że możecie mieć przesyt, jednak ciężko jest pominąć drogerię Douglas. I Sephorę, bo o niej będzie jutro. Zatem, musicie mi wybaczyć - dzisiaj o tym, co warto kupić na prezent właśnie w jednym z tych miejsc! :D


Pierwszym zestawem, który mocno wpadł mi w oko, jest właśnie ten powyżej, z Estee Lauder. Wygląda bardzo kobieco i luksusowo, a w jego skład wchodzi dużo ciekawych produktów. Kosztuje 599 zł i wydaje mi się, że jak na tę markę, to jest to dość atrakcyjna cena. Znajduje się tutaj luksusowy kuferek, który z pewnością przyda się na wyjazdy, albo przechowywanie kosmetyków w domu, gdy nie macie wiele miejsca na półkach. Do tego pełnowymiarowe serum Advanced Night Repair Face, krem nawilżający Revitalizing Supreme + Creme, limitowaną paletę cieni Enchanted Glam, paletę do konturowania Enchanted Glow, maskarę Sumptuous Extreme, 2 pomadki Pure Color Envy, błyszczyk Pure Color Envy Kissable Lip Shine, oraz makeup remover Gentle Eye. Robi wrażenie, co? Na mnie ogromne! Przyjemnie byłoby otrzymać taki zestawik.


Kolejna propozycja jest świetna dla fanów makijażu. 275,19 zł (w tej chwili w promocji za 152,09 zł!) za mascarę Sculpting Volume, paletę cieni, pędzelek, paletę do konturowania i błyszczyk. Kolorystyka cieni według mnie przypadnie większości do gustu, bo znajdzie się tam coś w brązach na co dzień, oraz odrobina szaleństwa. Jeśli chodzi o paletkę do konturowania - tutaj sprawdziłabym czy aby na pewno nada się do każdej cery. Ale poza tym, jestem zachwycona!


I ostatni na dziś (tak, dzisiaj tylko trzy propozycje!) zestaw dla miłośników pięknych zapachów. Guerlain Aqua Allegoria Pera Granita to kompozycja w której skład wchodzą Eau de Toilette Spray 75 ml + Eau de Toilette Spray 7,5 ml + Body Lotion 75 ml. Są to zapachy kwiatowe, owocowe, myślę że przypadną do gustu wielu osobom. Nuty zapachowe: głowa - grejpfrut, cytryna, bergamotka; serce - gruszka, osmanthus, kwiat pomarańczy; podstawa - mech, białe piżmo, cedr. Patrząc na ceny tej marki na co dzień, to 410,09 zł za te trzy cudeńka to naprawdę dobra okazja!

Czy macie coś z Douglasa co koniecznie chcielibyście polecić innym? Dajcie znać!

Komentarze

Popularne posty